این را
برای دوست عزیزی می نویسم که رفته استاون من را مقصر میداند.درصورتی که من کاری نکردم.از رفتن اون خیلی ناراحت شدمولی باز میبخشمشدوست عزیز هر موقع خواستیمیتونی برگردی ستاره ی طلایی...
ما را در سایت ستاره ی طلایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 20:52